Podrobný postup, ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného na webovej stránke onlymoda.sk
Návod na úspešné vybavenie Vašej reklamácie
Prečítaním nasledujúcich pokynov môžete urýchliť vybavenie Vašej reklamácie.
1. Nárok na reklamáciu je potrebné uplatniť okamžite potom, ako sa závada na tovare objaví. Neuposlúchnutím tohto kroku a následným ďalším používaním sa závada môže rozšíriť, čo môže viesť až k zamietnutiu Vašej reklamácie.
2. Výrobnú vadu tovaru nie je možné zamieňať za životnosť tovaru.
3. V prípade prejavenia vady vzniká zákazníkovi právo tovar reklamovať.
4. Výrobnou vadou sa rozumie závada, ktorá vznikla v dôsledku nesprávneho vyhotovenia výrobku, použitím nevhodného, prípadne nekvalitného materiálu výrobcom, atď.
5. Životnosťou tovaru sa rozumie prirodzená zmena vlastností materiálu v dôsledku jeho opotrebovania, poškodenie tovaru spotrebiteľom alebo akoukoľvek treťou osobou, v dôsledku nevhodného používania tovaru, prípadne nevhodnou údržbou, atď.
6. V prípade, že sa závada objaví po prevzatí objednaného tovaru, prípadne doručený tovar nie je zhodný s tovarom objednaným, je zákazník povinný oznámiť to predajcovi bez zbytočného odkladu, najneskôr do 7 dní od prevzatia tovaru.
7. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu a to najneskôr do 30 dní od uplatnenia nároku na reklamáciu.
Postup pri reklamácii
1. Tovar očistite a dôkladne zabaľte, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.
2. K tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a vyplnený reklamačný formulár. Odkaz na stiahnutie nájdete TU.
3. Balíček odošlite na adresu:
OUTFITNI.TO s. r. o.
Komenského 23/3
942 01 ŠURANY
4. Tovar Vás žiadame neodosielať na dobierku.
5. Za obyčajné zásielky, ktoré sa stratia neručíme ( poprosíme Vás uschovajte si podacie číslo ).
Po obdržaní zásielky Vás budeme informovať ohľadne vybavenia Vašich požiadaviek uvedených v reklamačnom formulári.
Reklamácie sú vo väčšine prípadov vybavované do 14 dní.