Ako nakupovať?
• vyberte si produkt, kliknite na tlačidlo “Pridať do košíka”, následne sa produkt presunie do košíka a pozorne vyplňte e-mailovou a poštovnú adresu
• zvoľte si spôsob dopravy platby a následne prosím uhraďte objednávku
• počkajte na potvrdzujúci email o vytvorení objednávky
PRED ODOSLANÍM POZORNE SKONTROLUJTE SPRÁVNOSŤ VARIABILNÉHO SYMBOLU !
Platby s objednávkami si náš systém spája automaticky a to na základe správnosti vyplnených údajov v platobnom príkaze. Pokiaľ máte pocit, že ste údaje omylom zadal/a nesprávne, kontaktujte nás na info@onlymoda.sk a my Vašu platbu dohľadáme ručne na účte. V prípade nejasností nás kontaktujte na náš email info@onlymoda.sk a radi Vám poradíme.
Ako dlho trvá dodanie tovaru?
• Tovar na Slovensko doručujeme zvyčajne do 1-2 pracovných dní. Lehota sa môže predĺžiť podľa dostupnosti tovaru.
Koľko stojí poštovné za doručenie balíku? Ako mi bude balík doručený?
• Pre Slovensko platí cena 4 eurá. Balík bude doručený prostredníctvom Slovenskej pošty alebo prostredníctvom Packeta.
Ako môžem zaplatiť za tovar?
• V súčasnosti je možné tovar uhradiť formou dobierky alebo prevodom na bankový účet.
Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?
• Áno, pri spôsobe dopravy zvoľte možnosť ONLYMODA.SK (Osobný odber v Šuranoch). Keď bude objednávka nachystaná, budeme Vás kontaktovať za účelom vyzdvihnutia tovaru. Pri osobnom odbere samozrejme neplatíte poštovné.
Máte aj kamennú predajňu?
• Bohužiaľ fungujeme len ako internetový obchod.
Doručujete aj do zahraničia?
• Momentálne posielame objednávky len v rámci Slovenska.
Môžem tovar vrátiť a ako postupovať pri vrátení tovaru?
• Všetky informácie nájdete TU.
Môžem tovar reklamovať?
• Samozrejme tovar môžete reklamovať v záručnej dobe. Bližšie informácie ako postupovať pri reklamácií nájdete TU.
Potrebujete s nami niečo riešiť alebo potrebujete poradiť? Ak máte akúkoľvek otázku napíšte nám email info@onlymoda.sk alebo zavolajte +421915162782.
Spojiť sa snami môžete aj prostredníctvom facebooku ONLYMODA.SK
alebo instagramu @onlymoda.sk